Retourneren en klachten

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hairextensions-fashion.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

 Retourneren van artikelen is altijd voor uw eigen rekening en risico. Daarvoor doorloopt u de volgende stappen:

Stap 1 – Meld uw retour aan

Stuur een mail naar info@hairextension-fashion.nl om uw retour aan te melden. Of neem contact op via WhatsApp of Instagram.

Stap 2 – Doe de producten die u terug wilt sturen in de verpakking

Verzend de retourzending naar het onderstaande retouradres.  Bewaar altijd de track and tracé code van je zending. Ongefrankeerde retourzendingen worden geweigerd of de hoge kosten voor ongefrankeerde verzending worden verrekend met het retour te ontvangen bedrag.
Wij controleren uw retourzending en na akkoord wordt het bedrag binnen 14 dagen aan u teruggestort.

Stap 3 – Retourzending ontvangen

Je ontvangt bericht wanneer de retourzending bij ons is ontvangen, verwerkt en dat het geld zal worden teruggestort.

Kosten retourneren

De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn altijd voor uw rekening.

Defect/incompleet/verkeerd product ontvangen?

Indien u onverhoopt een defect/verkeerd product heeft ontvangen, is het belangrijk dat u dit z.s.m. aan ons doorgeeft. Dat kan via Instagram, WhatsApp en per mail via info@hairextension-fashion.nl.

Ruilen van artikelen

Wil je een artikel ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of een ander artikel? Dat kan door de ongewenste artikelen op de hierboven beschreven manier te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.

Retourneren

Wij adviseren u om uw bestelling altijd via een pakketdienst met track & trace-code te retourneren zodat uw pakket traceerbaar is. U kunt daarvoor bijvoorbeeld terecht bij PostNL. Wij adviseren u om uw track & trace code te bewaren totdat u van ons een bevestiging hebt ontvangen dat uw retour verwerkt is.

Artikelen die uitgesloten zijn van retourrecht

In verband met hygiënische redenen kunnen wij pruiken niet retour nemen als de verzegeling verbroken is.Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. 
Hairextensions kunnen geruild worden als de tie wraps er nog omheen zitten.

Vragen

Natuurlijk doen wij ons uiterste best om u zo compleet en correct mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch nog vragen, opmerkingen en/of klachten hebben hopen wij dat u deze mailt naar info@hairextension-fashion.nl Verder zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Retouradres

Hairextension & Fashion
Amalia van Solmsstraat 7
5151 VJ Drunen

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hairextension-fashion.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.